SO är väldigt svårt..

Jag sitter just för tillfället med min systers dator i knät och försöker hitta information om Asien. Det går inge vidare, boken säger mig faktiskt ingenting på punkterna vi ska kunna och jag vet inte vart jag ska få reda på det? Det känns väldigt stressigt och svårt att fråga min lärare imorgon och hon vill säkert att jag ska ta reda på det själv, men jag hittar det ju ingenstans!!! jag blir galen, so är nog ingenting jag ska satsa på. "som du säkert har hört på nyheterna så kallas det stället mellanöster och som du säkert också har hört så är det ett så kallat  oroligt hörn i världen" jag har inte hört någonting av det där, måste man kolla på nyheterna för att fatta hälften av SO skiten eller? aah.
   Idag fick jag helt plötsligt matteprov iallafall :o Det var läskigt. Jag hade (dum som jag är) tänkt att jag kunde börja med G-delen idag och sen VG-delen lite senare, men min lärare tyckte att jag skulle göra VG direkt. Och igår hade jag bara pluggat på G, jag har ju iförsig jobbat allt på VG men det var tre veckor sen och jag ville läsa igenom det och plugga lite, men det tänkte inte jag på så provet vet jag inte hur det gick. Ibland gick det dåligt, ibland bra. Har faktiskt ingenaning om vad jag kommer att få. Jag är asrädd för det värsta just nu och blir grymt glad om det går bra, men jag har en lite klump i min mage hela tiden..
   Och nu blev det bara om skola hela tiden, redan första dagen är det allt jag kan snacka om. Känns inte så bra. Men det är ju typ allting som jag håller på med nu för tiden (sen jag kom hem i lördags). Snart ska jag på träning, trevligt att träffa alla (: Dags att återgå till mitt failade ämne - SO!

Jag gillar Emma :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du måste ju kanske inte kolla på nyheterna men det är sånt man vet bara.. men det är bra Jennifer, det betyder att jag vinner på frågespelen! Kämpa på :D Jag saknar dig ehehheehehhehehhhe

2009-03-09 @ 18:40:44
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0