Insane

Jaha, försökte ladda upp bilder från thailand, men battriet tog slut efter några bilder så det blev inga bilder nu heller. Jag vet inte riktigt hur man laddar kameran heller och orkar inte hålla på med det.
   Idag hade vi en kort dag, very nice. På SO:n ska vi börja med ett arbete som jag faktiskt tycker verkar roligt!
Vi ska göra värsta arbetet om två länder och jämföra och lite sånt, där satsar jag faktiskt på ett VG, damer och herrar ett under har skett! Jag valde ialllafall Thailand och Kaizistan nånting, hahahaha har ingen aning om vad det heter faktiskt. Men det blir säkert bra :)
    På vägen hem idag gick jag och Sandra och snackade minnen från Gröna lund, sommaren 2007 eller nåt. Haha, jag måste fan åka dit i år, åkte inte dit den här sommaren men nu har det ju kommit en ny bergochdalbana och allt! Haha när jag och Sandra skulle åka för två år sen så misslyckades vi ganska totalt. För det första så ville vi att flera skulle följa med men när vi väl skulle åka så åkte bara vi två, haha. Och sen när vi väl åkte dit så kom vi fel, vi råkade hoppa på en turistbuss (faktiskt med samma bussnummer som gröna lund!!!) och hamnade vid Kaknästornet, HAHAHA. Fyfan, men tillslut kom vi fram till vårat mål. Väl där skulle vi säga att vi båda var 12 år, fast Sandra egentligen var 13, för då fick man gå in för halva priset. Men när jag kommer där så råkar jag säga att jag är 13 men sen ändrar mig snabbt till 12 och han i kassan kollar lite misstänksamt på mig sen får jag gå in, haha. Jag var faktiskt 12, så jag vet inte varför jag inte sa det. Sandra gjorde också en tabbe och frågade vart en bankomat fanns, ett bankkort får man bara ha efter att man har fyllt 13, hahahaha. Fyfan vilka minnen, men vi hade grymt kul iallafall :)
   Idag åt jag mycket skollunch faktiskt och det är jag grymt stolt över, när jag nu blev hungrig igen åt jag en egengjord fruktsallad också som jag Också är stolt över, moahaha. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0