aah, sommar <3

Med en macka i handen sitter jag nu här :) Mina händer är iskalla och mina armar är jättetorra, dags att smörja.
SOprovet idag då. Jag vet inte riktigt hur det gick..det gick nog bra för att vara jag, men inte så bra för att det ska passa betyget som jag vill ha (: Fast, aa jag vet inte hur det gick. Vi får väll se helt enkelt. Just nu ska jag äta upp min macka och sen sätta mig och plugga Svenska, fast jag har ingen träning ikväll och det är asskönt, så jag behöver inte börja riktigt än. Happy för det iallafall :D
 Hahaha, hittade vääldigt gamla bilder här, det får ni roa er med nu :)


Haha nån skolavslutning.

Jag och syster

Gunne och Mia, underbara människor!

Jag och andra syster

Jag sitter i vattnet som vanligt :) med en liten vacker bulle på magen också.

Härliga "midsommarstuga" (ser inte ut sådär nu längre ifs)

Mia, mamma, farbror Sören

SLUTSATS: JAG VILL HA SOMMAR, NUUU!


Kommentarer
Postat av: Sandra

me too :)

2009-03-11 @ 17:13:24
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

åh <3

2009-03-12 @ 10:57:17
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0