"Your food is coming soon, please"

Jaha, nu var jag precis hemma från golfträningen då. Det gick ganska bra faktiskt, förlora bara med lite mot en grym spelare och vann över en annan :). Sen skrev jag ut min engelska och nu ska jag sova. Jag fick beröm av skolsyster för att jag hade så bra sovtider, moaha.
   På den senaste timmen har det poppat upp 2 nya grejer i min planering som jag måste göra och därmed boka om två andra planeringar, men tack vare Emma så löste sig allt.

Jag vill att Sandra ska blogga, det är en dagsdrog. Det är jobbigt att gå in där och att det bara står samma sak hela tiden -.- så blogga saaaandra! :)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag löser allt, jag är ju Emma :)

2009-03-10 @ 15:45:19
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0