Curly Me

Hihi, galet lockigt hår hade jag idag. Mamma flätade två höga, inbakat flätor i mitt hår igår och idag har mitt hår varit jättelockigt. Men det var faktiskt ganska ballt tycker jag, haha.
Nog om mitt hår, idag hade vi engelska-prov, det gick dåligt. På SO:n jobbade vi med EU, det var tråkigt. På NO:n skulle vi labba och jag gjorde jättefel flera gånger. Men dagen gick rätt så fort, jag överlevde. Nu är det typ bara 17 skoldagar kvar eller något sånt, Helena har nedräkning i sin loggbok, haha.


I know i'm hot!


haha

Moaha, mitt hår hade dött lite efter dagen in school.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Se gärna ut som en gudinna också din korv :o

2009-05-20 @ 20:06:13
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0