Emmas födelsedaaaaaaaag :)

Jag måste bara säga att jag inte hittar min kamerasladd så det blir inga bilder från igår :( Varför misslyckas jag jämt när jag ska ladda upp bilder?

I alla fall, direkt efter skolan stack jag hem och packade ner allt som vi skulle ha med oss och sen åkte vi iväg till Tove. Jag och Tove kämpade med spetten och kilade sedan iväg till bussen. Allt vägde typ 100 kilo så vi dog när vi kom fram till busshållsplatsen. På bussen ringde mamma och så skulle vi gå av helt plötsligt så jag var nära på att inte komma av för dörrarna stängdes, haha, jag fick stoppa in foten i dörren och skrika ett litet vacker "hallå". 
Vi kämpade vidare till Johannas dörr med påsarna där vi kunde lasta av allting på hennes cykel och så tog vi oss till sandvik. Vi började med att sätta oss vid vattnet men det var så jävla kallt så vi gick uppåt. Tove och Johanna kämpade med något jävla vindskydd som inte funkade så bra, hahaha, och familjen bredvid oss kollade lite små snett sådär.
Vi tände på grillen och var nervösa, haha. Sen kom Sandra och Emma.
Grillningen gick väll inte sådär skitbra, hahahahah. Dom med godisförbud blev rätt så hungriga för det vi åt var lite halvgrillade championer och paprikor. Men vi hade det grymt mysigt och pratade om liiite småspeciella saker, haha.
   När vi missade bussen påväg hem från Johanna så satt jag och Emma och hade det lite trevligt på busshållsplatsen, haha. Sandra var med Simon. När vi satt där såg vi några människor närma oss och jag tyckte dom såg läskiga ut, hahaha så diskuterade vi att jag var feg. Sen smällde dom i rutan hårt och då blev Emma också feg, moahaha.

Idag skulle jag ha jobbat men när jag kom dit så skulle jag tydligen inte det? Så jag gick hem och sov några timmar och nu väntar jag på att mina päron ska komma hem så vi kan käka lunch. Jag fortsätter med allt godis, haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja det var nice (:

2009-05-09 @ 14:40:29
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :D:D:D:D

2009-05-09 @ 15:31:33
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0