Ett gott skratt förlänger livet

Haha vilken rolig mattelektion :) nu är det ett par timmar sen den var men det var så rolig ändå, jag satt med Linn och Gabi och garvade åt allt. Sen fick vi skäll av lärarn och hon sa "skärp er nu tjejer, jag orkar inte säga till er fler gånger! annars får ni flytta på er" haha fast det var första gången hon skällde på oss. Men men, jag ska kämpa det sista med min matte imorgon då jag inte har något sällskap i kiosken. Men det är förmiddagspass iallafall vilket är grymt mycket bättre än eftermiddag, på söndag får jag sällskap av Emma tror jag, förhoppningsvis :) 
   Idag blir det käk på Amigos, haha det är andra gången den här veckan. Fast jag känner mig inte så sugen på en pizza så det blir nog en underbar sallad idag.



Försökte fota en ny header bild idag, haha det gick inte så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0