Friday

Till vallen masade vi oss iväg efter skolan. Jag, Helena, Kyrkan, Lillmatte, Amanda, Staffan och Zacke sparkade lite boll :) Jag var bäst, som alla kunde gissa, eller hur? Eftersom att jag var den enda som inte spelade fotboll, haha. Det var iallafall kul, soligt väder och jag träffade faktiskt bollen några gånger. 
Nu ska jag, Amanda och Helena kila ut, jag har ingen aning om vad vi hittar på men det är alltid trevligt att träffas.

Imorgon blir det jobb för min del, på morgonen blir det lite golfträning och sen jobb i kiosken, skoj skoj :) Måste bara fixa något sätt att komma hem därifrån sen också, haha.

Nu ska jag dra, ha en trevlig liten Fredags kväll, adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0