Halsont, klaga klaga klaga :)

Oj oj vad jag har ont i halsen! Det är inte skönt, och jag som snackade inför klassen idag också. Jag hade hosta imorse, efter det var jag med på idrotten och då fick jag vääldigt ont i halsen och blev rätt så hes, sista lektionen pratade jag inför klassen och kunde knappt prata när vi gick mot skåpen. Men vi har inga läxor nu på två dagar så det kan jag trösta mig med! Bara ett prov och sånt skit på Torsdag. Jag skulle egentligen åkt till Golfklubben med papi idag men jag känner att jag inte riktigt klarar av det, jag gissar på att min halsont kommer från spelet ute i regnet och blåsten igår.
Nu ska jag bara slappa, gud vad skönt! Kramar


Ett väder som jag inte vill tillbaka till..även fast den här dagen var väldigt mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0