Hej hej sommar :)

Den här långhelgen har kännts som sommarlov asså, fyfan vad härligt :) Men nu är det skola igen, blää.
Vi har spelat golf hela tiden och det har varit underbart, lite många skador bara, haha.

Torsdag: Vi reste i minibussen till Kyssinge, där spelade vi inspel och påvägen till stället där vi skulle sova flummade jag och Johanna oss med massa vackra bilder, haha.

'
Men dom bilderna finns bara på Johannas mobil

Fredag: Vi har landat på Stallgården och möblerat om. Jag, Linda och Idag skulle sova i ett rum så vi ställde in en extra säng där, sen kom Anton och Johnny in och klagade på att deras rum var för litet så då mosade vi in en till extra säng och sov alla fem i en fyrsäng. Vi spelade inspel igen fast på Gripsholm denna gång och jag spelade grymt! På kvällen halkade Anton och gjorde illa handen, dom behövde åka in till sjukhuset och där var dom i fyra timmar, när dom kom hem hade han gips på handen, stackarn!

Lördag: Spelade vi tävling på Gripsholm, det gick sämst! Men jag och Johanna spelade i samma boll och då brukar det bli rätt så flummigt, hahah. Vi spelade i skjorts och t-shirt, hela gruppen brände sig överallt, jag var helt knallröd i ansiktet och min näsa var öm, haha. Då kändes det som riktig sommar! På kvällen satt vi och kollade på en Geishas memoarer (eller det kanske var i fredags..eller torsdags?) Och Viktor tog min mobil och fottade hundra egobilder. Vi tog också en promenix mot Ica där vi köpte godis :)


Skitdålig bild, i know, men det var mörkt :) Victor, Johanna, Johanna

Från vänster: Linda, Anton, Johnny, Ida, Victor, Viktor, Johanna, Johanna

Söndag: Spelade vi tävling igen, det gick lika dåligt haha. Vi behövde packa fort och sen reste vi hem, Helgen var grym!

Anton, Ida, Linda och Johanna på golfklubben 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0