jag älskar att ha pengar :)

åh vad det är härligt att jag tjänar pengar! dom där timmarna i kiosken känns faktiskt värt det nu. Jag har shoppat både igår och idag, och kommit hem med massa underbart. Längtar tills nästa helg nu när jag får mera pengar så jag kan åka och köpa jeans, underbart! :)


Kjol, Lindex
Trosor, H&M
Vit kofta, Lindex
Plånbok, accent
Rosa tröja, Gina
Deodorant, H&M
Skjorts, H&M
Paraply, accent (haha)

Jag har faktiskt köpt kläder på lindex! mamma tvingade in mig där och jag hittade lite grann ;o

Hihi, trosor med Kalle anka - motiv, söta (a)

Plånbok med rosett (:

Kjolen

Tröjan och skjortsen, jag är lite småkär i tröjan asså :)

Och den här ville jag ha men tror inte att jag kommer använda den så ofta

Det var allt, nu ska hitta the shower, kiss and hug!

Kommentarer
Postat av: Tove

Naj vad fiina :)

Jag vill ha trosorna hahahah, inget annat är i min stil XD

2009-05-23 @ 16:19:36
Postat av: Tove

Var jobbar du? I en kiosk? I didn't know :)

2009-05-23 @ 16:20:34
Postat av: Emma

Snyggt :D:D:D:D

2009-05-23 @ 17:52:34
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill också vara rik :D

Den där rosa saken eller linnet eller vad det nu är, tubtoppen, den är skitsnygg :D

2009-05-24 @ 00:35:51
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0