Jag ska få nya kläder :)

Tjoho, allt pluggande är klart och nu är det bara golfen som återstår. Jag ska åka alldeles strax och ute på klubben väntar kläder på mig, i'm so happy :) Jag behöver faktiskt alla sorters kläder, haha förutom kanske bikinisar för det har jag en del. Hoppas att det är snygga grejer och att dom passar, beställde dom i vintras.
   Galen vind idag förresten, har försökt suttit ute och pluggat lite men det har blåst så himla mycket! ändå är det inte kallt. aja nu måste jag kila, tjohej (:


Haha vet inte vad det är för bild asså ;D

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaaaaa det blåser som fan idag :o

2009-05-27 @ 19:13:31
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0