Krya på dig Empo :)

Hallojsan :) Dags för lilla mig att sova snart igen, haha. I natt sov jag 11 timmar, kanske mer, ändå gick jag runt som en zombie i skolan. Men nu har jag fått min utvilning så jag kanske blir lite piggare imorn.
   Haha idag på engelskan var Sandra lite smårolig, hon satt med sin mobil och smsade helt öppet så kom läraren å ba "nejmen..Sandra den där får du inte ha!" lite mesigt sådär och Sandra svarade direkt "den är inte min" och la ner den i fickan, haha. Efter ett tag kommer lärarn tillbaka och då sitter Sandra med mobilen igen "du vet väll att du inte får ha mobilen Sandra?" och försöker ta den, då flyttar Sandra handen och säger "vänta jag är snart klar" hahahah. Ignorerar vår smått mesiga lärare sådär :D Då satt vi också och diskuterade med Felix, Pohlman och Vincent om lite saker och dom tyckte att vi hade härmat dom på världens vanligaste grej typ, haha. Kan inte säga vad just nu (:
   Efter skolan kom Tove och Sandra över, det var lite mysigt sådär :)


Johanna & Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0