Reflektionsdag igen (:


Matteboken i högsta hugg, haha

Helst av allt vill jag lägga mig och kolla på vänner
   Jag vaknade klockan 10 idag och satte mig direkt med matteboken i knät, har hunnit gå igenom ett kapitel och har väll 6 kvar eller något sånt. Men det känns bra att det flyter på, jag vill väldigt gärna ha MVG på det här matteprovet :) Och på min deckare också, men det är så svårt.
   Jag vill träffa Emma idag också, men det känns rätt så stressigt för jag har massor att göra och sen ska jag på träning ute på golfklubben, gud vad jag längtar ;D Jag verkligen gillar att spela golf just nu, tiden räcker inte riktigt till bara!

Nu måste jag fortsätta, ha en bra pluggisdag (;


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe :D

ja mvg vore nice :)

2009-05-27 @ 12:13:17
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0