Städtorsdag

Tjohejsan, städtant har jag varit idag efter skolan. Eller jag har städat mitt rum och tvättat, men det är bra ändå asså! Mitt rum var vääldigt dammigt, nu är det rent och fint :)

Idag i skolan fick vi sitta på övertid :o Jag var inte glad, vi hade en hel extra lektion och det enda vi fick göra var att sitta och kolla på en himla skärm medan en musikalisk människa sjöng och spelade lite vackert. Jag och Pohlman roade oss med att klaga (:
Svenska lektionen var skrattig, So-provet gick helt okej bra och engelska lektionen var seg. Jag vet att det är allas undran hur mina lektioner har varit idag.

Bild från Amandas blogg från elevkonserten igår, man ser inte så bra men det var iallafall Elin, Linn, Sandra, Danne och Line (:


Kommentarer
Postat av: amanda

Hahah, jag har massor med bättre bilder, som kommer upp på bloggen om ett par dagar (a)

2009-05-14 @ 20:14:27
URL: http://raspberrycake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0