Stina och Guldhamstern

Eva är förtvivlad. Hennes älskade guldhamster har försvunnit i trädgården. Hon ringer till sin kompis Stina och ber henne hjälpa till att leta. Stina kommer cyklande utanför den höga häcken till Evas trädgård. Plötsligt gör hon ett krasande ljud under framdäcket. Hon stannar och ser ned på guldhamsterns döda kropp. "Det här kommer Eva aldrig förlåta mig för" tänker Stina. Efter att ha funderat någon sekund, petar hon med foten in den döda kroppen i det höga gräset bredvid cykelbanan. Sen går hon fram till Evas hur. Hon låtsas som ingenting och hjälper till att leta. Men sökandet är förgäves.
Haha vi skulle diskutera den här texten på SO:n, fall hon gjorde rätt eller fel. Då sa Emilie en rolig sak, haha " men det var ju inte precis så att hon körde på med flit, ba 'äh jag orkar inte leta nu dödar vi den här hamstern'" HAHAHA ;D den lektionen var rolig, fast Britt var lite läskig.

Idag försov jag mig, hade till och med ställt klockan tidigare för att jag skulle hinna gå upp och platta håret. Men så ringer inte klockan och jag vaknar av att Sandra skickar sms till mig tio i 8 (när vi börjar 8) och frågar fall jag ska till skolan. Jaja, jag fick inte så mycket skäll av min lärare eftersom jag "inte är så dålig på att komma i tid", jag får bara gå till skolan imorgon istället för sovmorgon, men men..

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAH det var fan asroligt :D

2009-05-28 @ 18:45:01
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja det tycker jag med (: (:

2009-05-28 @ 19:26:52
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0