tråkigt..


Emma skulle vara sorg och ilska

Jag skulle vara glädje

Två bilder från igår, det togs rätt så många men vem orkar kolla på dom? haha våra olika känslor.
   Vi började jobba med teknik idag på NO:n, och det är ju seriöst jättetråkigt. Jag klagar på mycket inom skolan men teknik är ju bajs, och EU som vi så glatt håller på att diskutera på SOlektionerna. Jag är verkligen skoltrött och orkar inte med mer läxor och prov och allt sånt, imorgon har vi reflektionsdag och det känns lite bättre iallafall. Fast jag har skitmycket att plugga och det brukar inte bli av på dom där dagarna så imorgon blir det skärpning!
   Ingen bryr sig om mitt pluggande, måste börja skriva om något annat, jag vet inte vad :) I will get back to you.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag bryr mig om ditt pluggande :D jag är också vääldigt skoltrött faktiskt :)

2009-05-26 @ 20:15:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0