Tralalla

Tjena mittbena :) Emma och jag ute på hennes tomt med en stor kamera i handen, jag tycker synd om hennes grannar haha. Vi skulle fota lite känslor, ilska skrek jag, sorg målade vi Emma svart under ögonen och glädje fick jag hoppa runt. Men vi hade det trevligt, spelade lite memori också mitt under allt, haha. 
   Bussresan på väg till jakan var hemsk. Bussen var skitavarm, det var helt proppfull och massa bebisar som grät, usch usch. Slängde mig ur bussen när vi var framme.
   Någon bildbomb blir det inte, Emma har ingen dator eller sladd så det kommer väll någon annan gång. Nu ska jag ta och blogga på Emmas blogg, hihi hej då.


Kommentarer
Postat av: amanda

hejsan, kolla gärna in min nya blogg och lämna någon kommentar efter dig tack :) kramar

2009-05-25 @ 21:16:29
URL: http://amandakotala.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

tack för rösten :D

2009-05-25 @ 21:19:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0