All about nothing

Kände att jag inte hade skrivit på ett tag nu, bloggen bara försvann från mina tankar. 
 
Just nu flyger det en jävla blomfluga här och stör mig som in i helvete. Trodde vi hade blivit av med alla dom där, men nej nej. Hahha Emma kommer du ihåg våran lilla incident med blomflugorna? Eller dum fråga, hur kan man glömma den hahahaha. Ett tjugotal flugor flög upp från papperskorgen, spillde lite vin över hela köket, klämde foten på en långbent spindel och skrek när vi såg en fjäril. Hahahahah, underbar kväller :)

Måste måla mina naglar nu, varför försvinner skitnagelacket efter en dag för? I för sig köpte jag det i thailand för 10 kr så jag kanske inte ska ha så höga förhoppningar men jag lyckas inte sätta på mig ett enda nagellack som håller någorlunda. Kanske är för att vi kör på budget här, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emma

minnen <3<3<33<3<33

2009-11-04 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0