Brak

Min säng brakade inatt..Jag hade inte riktigt fått en ny säng som jag skrev, utan min syrras gamla. Benen satt iallafall löst men mamma och pappa försökte fixa det. Dock lyckades dom inte så bra så när jag vände mig i natt så brakade hela sängen ihop. Eller ett ben iallafall. Så jag låg där upp och ner tills jag kom upp och släpade mig iväg till vårt nya "gästrum". Där fick jag sova denna natt.
   Nu ska jag iallafall åka iväg till outlet med mamsen och papsen. Ska först byta ut mina rosa tofflor till en storlek mindre (det var stängt i jakan igår) och sen kolla på en dator. Har börjat mina sparningar nu. Om jag får en ny data så kommer mitt bloggande att bli bättre, det kan jag näst intill lova hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0