Det är mörkt, det är kallt, det regnar

hur kan man inte tycka om det här vädret?


Jag föredrar nog sommarn..

Idag på svenskan lyckades jag välja en bok med minimal text och inga kapitel framför en bok med 5 meningar/kapitel och sen resten av sidan tom. Jiho. Vi fick reda på något resultat från en uppsats, och då skulle lärarn prata en och en. Vi andra skulle läsa. Men vi kan inte ens vara tysta och läsa när läraren är där inne så det gick inte så bra. Jag satt och kastade ett sudd genom hela klassrummet med Staffan medan några andra körde massagetåg. Grym lektion!
På den uppsatasen fick jag föresten VG, och jag blir så aaarg :) haha. Staffan förstod mig, my new bff, haha. Medelmåtta på allt, det är det jag säger hela tiden! Inte ett enda MVG, inte många G heller för den delen utan bara en jävla massa VG, grrrrr i get pist.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer säkert hitta det du är grym på senare i livet :) Försök glädja dig över att du inte behöver kämpa för att få G i nåt ämne :D

2009-11-05 @ 16:44:24
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

VG är skitbra? ;o G betyder ju godkänd för fan! godkänd. du kan det du ska. vg är ju mkt mkt bättre

2009-11-05 @ 18:06:19
Postat av: Jennifer

får hoppas på det :)

ja, det är bra men jag blir arg för att jag aldrig klarar att få högre än det..

2009-11-05 @ 21:32:11
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0