Do you feel like a man, when you push her around

Jag har alldeles nyligen suttit och skrivit en himla massa skitsnack. Haha, vi har fått en NO-läxa då vi ska förklara hur ett trådspel fungerar. Dock har hon inte sagt ett piss om det, vi fick först en labbinstruktion som vi följde, när vi var klara med vårt trådspel så sa hon "På onsdag vill jag ha en skriftlig och muntlig förklaring om hur trådspelet fungerar" och jag har ingen jävla aning. Därför har jag nu suttit och hittat på. Mer än ett a4 har jag skrivit, och allt är bara som jag tror, som jag har hittat på. Herregud, IG på direkten förmodligen, men jag blir inte ledsen  för det. Jag skyller faktiskt allting på min lärare, och tror inte att det kommer att vara många som överhuvudtaget har gjort den där.
   Snart kommer Emma, eller ja, jag vet inte riktigt när. Ganska bra att jag visste att hon skulle komma för då satte jag mig och pluggade direkt när jag kom hem, istället för lite lat en timme senare. Så nu är det gjort! Tjoho.


Chaises vad blek jag är redan! Iallafall på denna bild, dock ska jag inte klaga så mycket, ÄN. Hajj då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0