Dumma uppfinningar

Man kan inte snyta sig när man har smink på sig. Man kan inte svettas när man har smink på sig. Man kan inte klia sig hur som helst i ansiktet när man har smink på sig. Vem fan skapade smink? Så jävla onödigt, och vem kom på att just tjejer skulle sminka sig? Vem kom på att både män och kvinnor bör raka sig, på alla möjliga ställen. Dom som gjorde det kan inte gilla människan naturlig. Om alla bara skulle gå osminkade och håriga så skulle det vara så jävla mycket skönare. Man skulle ha mer tid och framför allt mer pengar. Onödigt skit som människor har hittat på, och nu är vi fast med det. Grrr, det är jobbigt.


Jag har håltimme. Skulle egentligen hem och äta men det var god mat i skolan så nu har jag ingenting att göra :) Får väl glida runt lite på facebook en halvtimme innan vi börjar igen. Ha en bra dag människor, sminka er inte för mycket nu (:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men smink är the shit :) Jag tror inte att någon "kom på" rakning, jag tror bara att det har blivit så, för ens egens fräschhet kanske :)

2009-11-11 @ 20:59:42
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

men det är bara för att alla har börjat raka sig som det är ofräscht med hår. Men det är naturligt och bara jobbigt och onödigt att man måste tänka på sånt nu -.- smink is not the shit

2009-11-12 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0