Egooow

Varför blir jag så himla ful på egobilder? Haha, jag har haft en liten mittbena idag och igår och tänkte liksom jämföra vilket som är finast. Men bilderna blir så fula att jag dör, haha inte bra för självförtroendet där inte! ;D Men iallafall, ni som har sett mina båda benor, vilket var finast? Be honest! Jag vet faktiskt inte.

Idag på spanskan satt jag och Sandra och frågade alla som gick förbi vad dom önskade sig i julklapp. Vissa såg helt vettskrämda ut (jag menar en 9:a som pratar med dom) och började gå fortare medan andra stannade till och svarade på våra fina frågor :D När vi kom tillbaka till klassrummet frågade vår lärare fall vi hade snackat någon spanska, det hade vi inte för ingen förstod då haha. Men vi sa faktiskt "Gracias, adios, hasta luego" hahahha, dock vet jag inte ens vad hasta luego betyder. Och jag vet inte vart jag ville komma med detta. Det var väldigt kul iallafall haha. Sandra + Spanska = fluuuuuumm


Jag och Elin i lördags, foki looki :D Väldigt snygga blev vi måste jag säga (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

mittbena!

2009-11-30 @ 19:19:25
Postat av: Elin

så himla snygga vi var :)

Du jennifer, du var supersnygg i mittbenan!! :)

2009-11-30 @ 20:41:15
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Sandra

sandra + jennifer + spanska = inte en bra kombination (för människor runt omkring oss)

2009-11-30 @ 22:04:07
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0