Gymnasiemässa

Tjena mittbena, läget liksom?

Jag och papi har knallat runt på gymnasiemässan i någon timme idag. Innan det hade vi en match som jag faktiskt är stolt över (: På gymnasiemässan fanns iallafall extremt många gymnasium, dock var det inte så kaosigt (fint ord) som jag trodde att det skulle vara. Vääldigt mycket folk bara. Jag har tittat på några som jag har spanat in på nätet, men också några andra. Jag är verkligen inte säker någonstans, men jag funderar lite på Solna, Blackebergs, Löfströms m.m. Vi får se hur det går. Har ni några tips så står jag med öppna armar, eller något sånt, haha.
   Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och lägga mig framför TV:n, blev så trött på matchen så mina ben är döda nu haha. Ikväll ska jag hitta på något, vad vet jag inte, men något :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha basketställen ju (;

2009-11-21 @ 22:33:47
Postat av: Jennifer

eller innebandy..

2009-11-22 @ 12:52:07
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Emma

ahaaaaaaaaaa (i)

2009-11-22 @ 13:02:52
Postat av: Jennifer

aaaaaah :)

2009-11-22 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0