Jag är inte riktigt frisk än asså..

det är nästan skandal. Jag tror jag hoppade ut i världen liiite för tidigt så jag har inte riktigt hunnit bli frisk. Tur att vi inte har idrott på ett tag, dock innebandyträning imorn som jag helst inte vill missa :/ Jag har inte tränat på över en vecka nu, en vecka och två dagar! Men å andra sidan vill jag hellre vara frisk till match x2 i helgen.
   Snart börjar iallafall skuulan. Men idag har vi sovmorgon till klockan 1 och sen endast två lektioner, så det är ganska najs. Dock måste jag jobba matte, varför har jag inte gjort det på det här lovet? Så mycket fritid och inte en enda gång har jag ens kollat på böckerna, fy fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0