Jag vill se ut som du, gå som du, duuuuu

Puh, jag och pappa har nyss varit på två öppna hus. Måste säga att vi är extremt effektiva, haha. Men jag tycker att det är väldigt svårt med vad jag ska fråga och göra. Gick mest runt och spanade in skolorna. På Solna fick jag värsta känslan, den skolan var helt otrolig inuti, haha. Jag blev helt fascinerad av att stå där och kolla bara, haha. Kan vara därför jag inte alls gillade Löfströms lika mycket då. Det blev bara så himla sunkigt då när jag kom från Solna till dit. Och det här är inte ni intresserade av överhuvudtaget så nu skriver jag om något annat....
  I skolan idag (haha) så..kommer jag faktiskt inte ihåg vad som har hänt. Vi hade NO, hahaha vi försökte få en glödlampa att fungera med hjälp av en tändsticka. När vi skulle testa på något nytt så kallade vi på Felix för att vi inte skulle få skäll om det började brinna, hahaha. Han försökte dock tända på lampan som något slags ljus och det slutade med att vi alla skrek på honom och Sandra delade till och med ut ett snällt lite slag. Hahah stackarn, vet inte vad han ska göra så skriker vi på honom när han gör fel.

Min klass är lite rolig, när det gäller att sjunga iallafall :) Älskar att en börjar sjunga och det slutar med att hela klassen skriker ut sin sång och trummar på borden, haha.


En liten bild på mig och Elin kan jag vara gullig att bjuda på (: Från åttan tror jag


Kommentarer
Postat av: Elin

du är otroligt söt! <3

2009-11-26 @ 23:49:51
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Jennifer

aldrig sötare än du :)

2009-11-27 @ 11:58:47
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0