Klumpeduns

Jag öppnar dörren till toaletten och börjar gå in. Men min fot råkar stå ivägen så att dörren inte kan öppnas helt. Min hjärna märker dock inte det så jag fortsätter gå och kliver rakt in i dörrkanten.

Jag springer helt själv på planen med ingen runt omkring mig och helt plötsligt ligger jag på marken. Jag lämnar ifrån mig ett fint stön och får vackra brännmärken på knäna för att jag snubblat på mig själv.

Jag ska ställa upp sockerskålen på hyllan men missar så allt socker + skålen trillar ner mellan alla 30 kryddor så jag måste flytta på att dom för att få bort sockret.

Jag försöker få ner någons bok eller liknade för hämd för tidigare brott av den personen men det slutar med att jag ligger på golvet för att försöka plocka ihop alla delar från min nertappade penna.

Jag ska hoppa över sargen för ett byte med Johanna men när hon hoppar över så ser jag bara min väg, vi går då rakt in i varandra, fastnar i sargen och trillar. Brottandes försöker jag komma upp så att motståndarna inte ska göra något mål.

Jag sparkar en innebandyboll inne i hallen tillsammans med Hanna. När jag ska sparka till den i en liten räddning så är väggen liite för nära och jag får ont i min tå i några dar.

Jag förlorar en lek ute på en äng och vill uppgivet sätta mig ner på rumpan. Det är gräs så jag tänker att det kan inte göra så ont. Så istället för att gå ner på huk och sen sätta sig så lyfter jag på båda fötterna samtidigt och dunsar ner på rumpan. Aj aj, min svanskota tog skada för det valet länge.

Vissa tillfällen känner jag mig så otroligt klumpig, hahahahaha.

Kommentarer
Postat av: Känndiginteensam

Jag fryser som in i helvete och vill stänga fönstret. På handens väg till handtaget står något i vägen. Ett förvånat "oj", lite skratt och "MEN EEEMMAAAAAAA!" uppstår först när mattan är sysselsatt med att suga upp Coca Cola från den omkullvälta burken.

2009-11-09 @ 16:57:42
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHAHHA det var fan otroligt klantigt :D

2009-11-09 @ 20:14:05
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0