Why is it always cold in here?

Haha min mellis idag var extrem. Har inte ätit så mycket på länge, moahaha. Men det var asgott, och min lunch bestod av lite rivna morötter och ett päron, så jag var liksom lite hungry :)
   Spanskan idag var asroliga, fast jag var med några jag knappt känner!!! Vi håller på att göra en pjäs och jag har extremt svårt att vara seriös hhahaha, plus att två av mina tre lagkamrater är asroliga :D

Jag har inte så mycket ork att skriva någonting, men ni får nöja er med detta :) No pics heller, men jag har hört en liten fågel viska i mitt öra att lite bilder från i fredags kommer upp på Sandras blogg snart. Dock hoppas jag innerligt att ingen är på mig för det var verkligen en bad day då asså. Bad hairday men framför allt Bad face day, hahhaah. Ciao

Kommentarer
Postat av: Karke

"två av mina tre" hahahahaahahha gulligt mot den tredje!

2009-11-16 @ 17:58:25
Postat av: Jennifer

haha men det är svårt att tycka att någon som inte säger något förutom hans repliker är rolig faktiskt ;D

2009-11-16 @ 18:14:14
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0