Dagens upptäckt:

om man lägger på ett kokt spagettistrå på en varm stekpanna så hoppar det.



Nu känns det faktiskt inte alls så farligt längre. När jag cyklade hem igår tänkte jag att jag hade 3 uppsatser att skriva och att jag skulle behöva sitta hela dagen och plugga. Men det visade sig att vi inte har någon engelska, och svenskan gjorde jag igår i en halvtimme och idag på 20 minuter, så nu är den finito. Nu återstår bara SO-uppsatsen, den tar flera timmar har jag hört från mina kollegor men å andra sidan så ska ju dom båda ha MVG. Så hur lång tid kan den ta? :) Ska börja nu, får väl se hur det går. Have a nice day.


Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHAHAHA

2009-10-25 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0