Eva & Adam

Hejsan världen. Jag sitter här nyduschad och nyborstadtänderna (haha fint ord) och tar det lugnt. Kvällen hos Amanda var härlig. Vi satt och kollade hela Eva och Adam - serien och käkade godis för att hålla oss vakna. Sandra däckade dock klockan ett eller nåt sånt, lite senare dog Helena och Amanda så då var det bara jag och Elin kvar. Vi satt och kollade lite på Sunes jul tills vi kände att vi behövde sova, till min förvåning var jag dock inte trött alls, trodde jag skulle somna vid 12 typ haha.
  När vi vakna fick vi värsta bufféfrukost av Amanda, skitgott. Sedan stack vi hem, och då kände jag mig superfräsch :) Inte borstat tänderna varken på kvällen eller morgonen och legat i en bäddsoffa med 70 täcken hela natten, haha.

Nu ska jag åka iväg till outlish och kolla skor och vinterjacka med mig mami. Ha en bra lördag nörds.


Shit vad jag älskar den här serien asså, haha. Har fan hela jävla serien i böcker hemma!

Annika: Vet du varför Linda inte var med på gympan idag?
Eva: Nej varför?
Annika: För hon har fått meeens.
Eva: Nä! Lägg av! hihihihihi

HAHAHHAHA jag skrattade mig igenom ungefär hela första serien.


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag och Helena däckade flera timmar efter sandra, inte bara "lite senare" Bajs på dig! Det låter som om vi somna halv två typ. Vi somna typ halv4-4 :p

Puss

2009-10-03 @ 19:11:15
URL: http://halonen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahah okej förlåt Amanda, jag ska formulera mig bättre nästa gång! :)

2009-10-03 @ 19:42:01
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0