Jag är sjuuuuuk

och det är så jävla tråkigt. Som tur är mår jag inte lika dåligt idag som jag gjorde igår. Igår vaknade jag klockan åtta, mådde jääävligt illa och var otroligt när på att spy. Kunde inte äta eller dricka något på flera timmar tills klockan 12 då jag fick i mig ett glas varm oboy och lite nudlar. Jag hade också skitont i halsen och huvudet, och feber. Life is fun. Nu har jag iallafall ingen feber, bara lite halsvärk. Och jag vaknade halv elva, that's amazing när man är sjuk, brukar aldrig kunna sova så länge då.

Elin och jag har någon slags psykisk kraft mellan oss, haha. Vi hade båda ont i halsen samtidigt, och huvudet och magen och allt möjligt. Sen när jag vaknade igår såg jag på hennes blogg att hon också var sjuk. Så Elin - krya på dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

taaack! <3

2009-10-28 @ 12:31:47
URL: http://http//elinmagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0