Klant

Hahaha jag gjorde värsta klantiga saken nyss. Tog ner sockret från en hylla, sen när jag skulle ställa tillbaka det så missade jag lite eller nåt så heeeela sockerskålen trillade ner över alla våra kryddor. Så där behövde jag stå ett tag och försöka få bort allt. Men som alltid när jag väl gjort en klantig sak så fortsätter jag, så jag fick stå där ett bra tag för att jag välte massa kryddor också.


På idrotten idag hoppade vi höjdhopp. Och det var nästan samma känsla som varje bildlektion. Jag är så satans dålig att jag blir så ledsen och deprimerad typ. Bildlektionerna är värst, idag blev jag mest arg. USCH!

Nej, nu tar vi lite bilder från igår med besök på Södra :)

Amanda, Lollo, Emelie, Line, Pohlman, Felix, Emil, Sandra, Ellen, Vincent, Zacke, Lillmatte, Malin, Sara, lilla jag

Sandra, Amanda, Helena, Lillmatte, Felix

Amanda, Malin

Vincent, Lollo


Kommentarer
Postat av: elin

du uppdatera alldeles nyss :)

2009-10-08 @ 16:46:21
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0