usch

Idag när jag vaknade var det kooolsvart. Jag behövde nästan känna mig fram, för inga lampor var tända. När jag sätter mig och kollar på the voice börjar dom med att säga att det är iskallt ute och att det har snöat i norra Stockholm i natt. När jag nu ska gå till skolan vill jag knappt ens öppna dörren. Jag gissar på att mitt och Sandras samtalsämne idag till skolan kommer att vara klagomål om vädret. När jag sen ska ha konsthistoriaprov kommer jag inte kunna någonting utan kommer försöka kika över på någon annans papper. När det inte funkar får jag istället sitta och frysa i vår iskalla skola. 
  
Jag känner mig otroligt positivt laddad till denna dag. Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0