We are family

Vi har inte en enda läxa den här veckan!!! Och jag mår braaaa, tralalala. Jag har mått bra hela veckan faktiskt, knappt trött alls. Tror att det beror på att jag inte sover så mycket längre (logiskt?). Men jag har gått och lagt mig typ två timmar senare än vanligt hela veckan och jag har varit mycket mer levande i skolan. Jag har inte frusit så mycket heller, inte som jag brukar iallafall. Nu säger jag "den här veckan" men jag menar den senaste veckan, inte bara dom 2 ½ dagarna som gått, haha.

Idag var vi iallafall i en moské. Det var lite spännande, jag var nästan lite nervös när vi skulle gå in där. Men det var kul, vår guide hade lite humor också. Innan det så hade vi bara en lektion. Jag, Sara och Sandra satt inne i receptionen och flummade lite medan vi väntade på information om vi hade NO eller ej. Det hade vi inte. Vi skulle iallafall få tag på någon männsika som hette Cissi. Så vi frågade alla lärare som gick förbi fall dom hade sett henne, det hade dom inte. Sen frågar vi Britt (Britt är alltid snäll) efter ungefär 15 minuter, och då säger hon att Cissi sitter i rummet bredvid oss. Haha, vid den tiden hade alla kommit upp till oss, dom väntade sig ett sms från oss men det tog så lång tid så dom tröttnade, haha.


kanske tycker om min klass liiite ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0