Who needs pictures?

häääjj bloggeeen! Hur mår ni sötnosar? I know you love me.

Nä, jag skoja bara. Jag och Emow har varit i viksjö sporthall en större del av denna dag. Där har vi suttit och glott på en massa vacker innebandy, en fröjd för ögat. Dock lyckades vi få tag på sämsta platserna, haha. Först satt vi längst ut på läktarn där vi inte såg någonting för en liten gullig rödhårig kille ville sitta och prata med sina kompisar så han lutade dig framåt vikt som en pannkaka. När vi fått tag på platser lite längre i mitten kommer hela p-94s hejarklack (morsorna) och sätter sig på bänken bredvid oss och nedanför. En av dom hade den värsta rösten jag någonsin skådat med min öron. Nästan iallafall. Sen ropade dom på dom stackars pojkarna och suckade och skrek och hojtade och pratade och sjöng och jag vet inte vad. Men lite kul hade vi iallafall åt att skratta åt dom.
       Efter en hel del matcher kände vi att vi behövde sticka därifrån och inte sitta där som två töntar hela dagen. Vi åkte till kista och shoppade loss. Haha, jag köpte en foundation och en kycklingmacka, den ni!
       Nu ska vi tydligen tillbaka till Empow verkar det som. Sandra frågade fall vi skulle träffa "T och E" och jag förstod inte riktigt koden. Trodde det var några snygga killar, men så var inte fallet. Bara gamla ruttna Emma och Tove, suck!




:)

Kommentarer
Postat av: Emma

NU BLIR JAG SÅRAD

2009-10-29 @ 19:14:15
Postat av: Jenfa

hahaha

2009-10-30 @ 11:06:58
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0