you are stuck

Min blogg är tråkig. Jag kollade nyss igenom den och såg att de senaste inläggen jag skrev har varit antingen utan bild eller med bilder från 100 år sen. När jag satte lösenord frågade ni varför och vad det var. Varför liksom? haha jag ser inte någoting på min blogg som skulle kunna roa, haha. Men jag läser också flera bloggar som egentligen inte är så intressanta, har bara fastnat för dom. Man är van att klicka in där, och läser dom tråkiga inläggen. Haha vad fan är en jävla blogg till för egentligen? Folk tjänar flera hundra tusen på att skriva lite i en dum blogg, ge dom dumma pengarna till fattiga barn istället. Kanske ska sätta upp en mål och tjäna asamycket på min blogg och sen bara skänka bort allting. 

Kommentarer
Postat av: Emmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ditt bästa inlägg under hela din bloggkarriär :)

2009-10-24 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0