Adjö

Hemma från skolan och tandläkaren nu :) Det blev en  kort dag i skolan, endast två lektioner och en kvart av en. Tandläkarn var dock inte lika skönt, jag börjar alltid gråta när jag ligger i den där stolen. Antingen gör det ont, eller så lyser den jävla starka lampan rakt i ögonen. Men inga hål iallafall! Bara en massa tandsten som jag måste tillbaka och ta bort, usch. Det gör ont, kan jag säga er..
  Nu ska jag packa klart, för om lite mer än en timme åker jag och flickorna till GOOOOTLAAND! haha. Fast jag upptäckte igår att resan kommer ta feta lång tid -.- fett jobbigt ju, men men. Jag överlever med en kudde, lite choklad och det underbara sällskapet såklart! Ha det bra, vi hörs/ses igen på söndag eller måndag. Pussar!


Kommentarer
Postat av: amanda

Ont? Det är jätte skönt närde drar med dina redskap på och mellan tänderna tycker. :D Hehhe. Lyllo dig som får komma tillbaka dit. :)

2009-09-18 @ 16:09:13
URL: http://halonen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

skojar du eller? det gör ju skitont :p

2009-09-21 @ 10:10:27
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0