Gotland


Väldigt kul på båten hade vi

Och i bilen..

hahaha

Jag målade en fin bild till Johanna medan hon sov, men hon var inte så tacksam som jag förväntade mig!!!! :O

Förmodligen den enda bilden jag fick på Ida :)

Efter en liten dusch i klubbhuset

På min mobil blev det bara bilder från båten typ, haha. Annars hade Johannis sin kamera med sig.
Vi kom hem igår natt, jag var skittrött. Så jag slängde mig i sängen direkt. Men vi har haft det trevligt, spelade lite på lördagen, och lite på söndagen. Jag och Ida var lika duktiga på Greensomen som alltid. På kvällarna hade småttingarna äppelkrig medan vi försökte sova. Okej om dom skulle varit vid något annat hus och inte kastat på vårat fönster, men så var det inte.

Det känns som att jag fortfarande är väldigt trött så jag vet inte riktigt vad jag skriver. Men ha det bra! Nu ska jag plugga och sedan träffa Tove, det var lääänge sen! Puss på er.  

Kommentarer
Postat av: Karke

Jag vill också träffa Tove :( och dig :(

2009-09-21 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0