Can you feel the love tonight

Nej, Jennifjant är inte hemma riktigt än. Jag känner dock att jag vill hedra henne lite med lite fina bilder som symboliserar kärleken i vår vänskap. Okej, för att vara helt ärlig har jag bara tråkigt, men den anledningen är ju inte lika patetisk.

Förresten har vi skickat fina SMS till varandra idag. De innehåller fina ord som "ont", "gråter", "snygg kille", "PMS", "mensvärk" och "medlidande". Våra SMS är så givande, jag blir tårögd av rörelse.


Dagen innan jag halvt bröt handleden igen. Inser nu på efterhand hur töntigt det är att gå ut i skogen och fota sig själva men roligt är det.

Den här är min favoritbild, haha. Känns som att det var tusen år sen och bildkvalitén gör det ju inte bättre. Tänk att även jag har haft roligt på vintern alltså...
Vi <3 Jennifers mobilkamera. Sommar 2008, i slutet av Juli.

Smidighet är vår största starkhet.

Nu på senare tid har man ju insett vad som menas med charm, därför används photo booth flitigt.

PINSAMT. Vi håller oss till det fina uttrycket att bjuda på sig själv.

Blondie

hahahahahahhahah där har du minsann en bild du inte sett förut!

Kista moahaha

Ibland får man till Det

Mitt försök att vara seriös är ju lite adorabelt. Jennifjärts min är högst beundransvärd.


Nu ska jag återgå till att dricka soppa och tycka synd om mig själv, ni Gotlandsbor hälsa Jennifer från mig om ni ser henne och kommentera så helvetet fryser till is nu snorungar så att vi får bevis på att jag är en roligare bloggare än J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0