I am good

Jag kom nyss på att jag måste laga middag och äta den själv idag :( Jag är väldigt dålig på att laga mat, haha. Det blir väl fil och flingor eller nåt sånt, det kan jag oftast klara av själv.
  Vi hade ingen matte idag när jag kom tillbaka från håltimmen, så egentligen skulle jag kunnat stanna hemma en timme till, men nej nej, för det hade ingen sagt. Det stod bara på en lapp som jag glömde kolla på innan jag gick, suuuck. Nu ligger jag efter där också för jag orkade inte jobba i skolan utan gick ut och frös och kollade på killarna som spela fotboll istället. Så mer än en timme senare fick jag hoppa in till engelskan och skriva ett grammatikprov från åttan som gick dåligt. Bra det här, ett NOprov och ett engelskaprov som har gått åt helvete nu, det gillar vi ju verkligen! Usch fy. 
  Idag måste ni ju nästan berömma mig för att jag har skrivit så mycket. Inte för att det kanske är så bra för jag sitter här istället för framför SOböckerna. Men jag har faktiskt jobbat nyss, jag tar en lite paus bara (:


från helgen, jag känner att jag har väldigt fina bilder att lägga upp också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0