I need my beautysleep

Jag trodde att jag skulle få sitta uppe och plugga hela natten. Men nu efter 10 minuter är jag redan klar med svenskan, den var lätt. Spanskan däremot blir inte så kul, snacka inför människor är inte min grej. Och är snacka spanska inför människor är verkligen inte min grej! Vi får se hur det går med den, måste lära mig att det inte är så farligt, bara slappna av liksooom :).

Haha idag på NO:n snackade vi om hur länge en tonåring ska sova. En sa att hon sov 4 timmar oftast, FYRA! Jag sover fan 10 timmar på vår sovmorgon, annars 9. Helvete, och jag är trött ändå liksom? Jag skulle lätt ha gått och lagt mig för 20 minuter sen, om jag inte hade några läxor..

Jaja, nu ska jag sluta sitta här och skriva. Back to work, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0