I'm back

Heeeeeejsan :) Hur mår ni små sötingar? Jag har inte kännt för att skriva på länge längen, men nu fick jag ett litet ryck. Sandra håller ju på och låser sin blogg hela tiden vilket är jobbigt så nu ska jag inte vara lika jobbig ;D

Det är jävligt mycket pluggande nu, någon sa att nian skulle bli lättare, det vetifan. Våra dagar har jag ändå kommit på att dom inte är så jobbiga, det är bara alla läxor som tar död på mig. Jag har nyss gjort klart min svenskatext som blev åthelvetes dålig, jag vill ha MVG liksom men det kan jag knappast få? Min spanska ligger bredvid mig och vill bli gjord men jag valde datorn istället, hehe.
   Ikväll har vi också träning. Det gör det ännu mer stressigt med träning 5 dagar i veckan. Innebandyträningarna är riktigt jobbiga också, har fått träningsvärk från båda tisdagsträningarna! Men då kör vi lite minifys. Fast träningsvärk är ganska skönt ändå, då känner man sig bra :D (y)

Nu måste jag nog ta tag i min spanska, vi hörs.
Krya på er alla sjuka, det är väldigt många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0