It's tuesday bitch

Gud vad jag har ont i tänderna. Amanda är helt ute och cyklar när hon tycker att borttagning av tandsten är skönt. Det gör så jävla ont, jag börja fan blöda och hela munnen dunkar efteråt. Usch, sen fick jag inte äta på en timme heller och jag var ju hungrig liksom? Illa illa, men det kom iallafall två snygga killar när jag väntade så jag fick lite ögongodis så länge ;D haha. Jag slapp spanskan när jag var hos tandläkarn men självklart så har vi ingen spanska då. Så då missade jag ingenting, bra låter väl det men jag vill missa haha.

Imorgon har vi reflektionsdag, = jobba hemma med skolan. Det är väldigt skönt, skön vecka det här. Jag har inte så mycket att jobba med heller.

Men nu ska jag styla mina naglar, haha det är så kul att måla mina naglar helt galet. Me likey likey.


haha jag är så jävla snygg


Kommentarer
Postat av: elin

hehe, stackars dina tänder :( <3

2009-09-29 @ 17:07:58
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: elin

hehe, stackars dina tänder :( <3

2009-09-29 @ 17:08:47
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0