Måndag


Oj oj, skitsnygg bild här! Min nya kofta, också todays outfit.

Kom hem från min trevliga skola för ett tag sen. Fick sluta en halvtimme tidigare, riktigt naaajs. På lunchen höll jag och flickorna (och några pojkar vid ett tillfälle) på att flumma runt lite. Vi gjorde ett antal musikvideos där vi fick publik, hahaha och tog en massa foton på Amandas lilla kamera. Fast vi lyckades aldrig med videosarna för Elin var för dålig, hahaha. Jaja, nu ska jag åka till Outlet. Jeansshopping! Puss


Juste, min skinnjacka kommer här :) Också väldigt hot bild.


Kommentarer
Postat av: elin

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, vilken SUPER BALL JACKA!!! nu blir jag avis!!!



Det var jag som var bäst! lite udda , men bäst :) mohahahahhahah.....

2009-09-14 @ 16:15:52
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha jag är också lite småavis men jag ser ju knappt hur den ser ut, NÄRBILD TACK!!!!!

2009-09-14 @ 18:49:31
Postat av: Jennifer

du får se imorn :D om det är någon i min skola, haha eller så är det Emma (:

2009-09-14 @ 19:17:05
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Emma

risken finns att det inte blir någon uppvisning imorgon :)

2009-09-14 @ 22:44:13
Postat av: Emma

risken finns att det inte blir någon uppvisning imorgon :)

2009-09-14 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0