Skola hela dagen

Jag trodde att jag skulle åka till sjukan idag, men det var tydligen på torsdag så nu måste jag verkligen plugga. Jag gjorde ingenting igår, vilket var dumt. Men nu ska jag inte snacka om skolan, tråkigt ju! Fast inget annat händer, förutom att jag har innebandy ikväll, det är kul :) Och imorgon fyller jag ju år också, juste! Alla har påminnt mig det idag men det känns inte ens som det. Jag vill enormt gärna ha en säng och en laptop, haha men det får jag nog spara till själv. Eller vänta tills min syster köper en ännu bredare säng.
  Idag gjorde jag illa mig också, jag bara väntade på att det skulle hända på träslöjden, jag tycker att det är så läskigt haha. Jag skruvade lite och så och sen nuddade jag en av skruvarna så jag brände mig på fingret, det gjorde oooont :(. Nu blev det skola igen, och den fortsätter nu. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0