Skoldag

Idag har det inte hänt någonting alls. Jag har haft skitont i halsen, försöker hålla mig ifrån att inte klaga så mycket, haha. På idrotten hade vi fotboll, vilket jag tycker är enormt tråkigt. Men jag bestämde mig för att kämpa lite så det gick faktiskt helt okej, det är bara lite svårt att försöka få tag på bollen när man springer efter den.

Snart ska jag sticka tillbaka mot skolan, till vårdcentralen. Ska få veta andledningen till min huvudvärk, börjar jag bli sjuk eller har jag järnbrist nu igen? Vi får se..
Nu innan i en halvtimme ska jag plugga grammatik i svenskan, tjoho det är ju skitkul! Vet inte ens vad jag har i läxa så det är en aning svårt att plugga, för jag orkar inte lära in mig allting..


Jag är alltid seriös på bild (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0