Taggad på innebandy!

Spelade golf idag, kunde iallafall träffa bollen..första gången på flera veckor. Fast jag sköt ut på fel fairway och lite sånt skit som förstörde det hela en aning (: Jag är iallafall grymt mycket mer taggad på innebandy, måste jag erkänna till folket (: Mitt braiga lag vann alla matcher idag, en som jag var med på och vi har nu gått till a-slutspel, vad säger du va Helena? moahaha.
   Imorgon blir det iallafall upp tidigt igen, en match klockan åtta då också. Ingen sovmorgon denna helg inte, men det är det värt. I love Innebandy! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill vara med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(utropstecknena är till för att förstärka innebörden i meningen)

2009-09-05 @ 21:24:10
Postat av: Tove

FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-06 @ 09:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0