Uuuuuusch

fyyyyfan vilka äckliga naglar man får när man tar bort svart nagellack. Dom ser jättesmutsiga ut och inte fräscha alls, vad ska jag göra nu då? Jag var nära på att måla över med svart igen men sen kom jag på att det förmodligen bara skulle bli värre. Tur att jag är ledig idag så jag har tid att bearbeta mina naglar, haha. 
  

haha

Idag ska jag vara duktig att städa mitt rum faktiskt. Fast det håller sig ändå aldrig städat längre. Förut så städade jag typ en gång per år för att det inte behövdes mer (förutom damsugning förstås) men nu måste jag städa typ en gång i veckan, men det gör jag dock inte. Haha.
Så idag blir det:
- Städning
- Nagelfixning
- Pluggning

Ganska skönt ändå! Behöver iallafall inte gå på 1.5 h SO och NO och sen lite engelska, spanska och svenska eller nåt sånt. Kan inte mitt schema utantill, ILLA!

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Karke

Hahahhahah flummigt inlägg

2009-09-30 @ 10:39:40
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha nej då :D

2009-09-30 @ 13:11:09
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0