All about the foot

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaajs. Igår på träningen vrickade jag min vrickade fot IGEN! Har gjort det typ...3 eller 4 gånger nu och det är så jävla jobbigt. För det första gör det ont och för det andra så blir jag så jävla irriterad för det är så onödigt! Nu hade den inte känts ett skit på typ 2 veckor så jag sket i och tejpa den och självklart så går jag och vrickar den igen. Måste träna upp mina muskler runt den eller vad jag nu skulle göra för snart kommer jag få gummifot om mina leder fortsätter töja ut sig hela tiden vafan :o
   Nu blev det ett litet klagoinlägg om min fot, endast för min skull :) Får se fall ajg slänger in något annat trevligt lite inlägg senare för vi har håltimmeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0